2019-Shashi Baboeram Panday-03.jpg

Shashi Baboeram Panday toegetreden tot Raad van Toezicht

Shashi Baboeram Panday is toegetreden tot de Raad van Toezicht van het Nederlands Fotomuseum. Na te zijn opgeleid als accountant werkt hij aan het begin van zijn loopbaan zeven jaar bij accountantskantoor Deloitte. In 2007 maakt hij de overstap naar Talpa. Hij is sinds 2013 CFO bij Talpa en maakt deel uit van het bestuur. Daarnaast is hij toezichthouder en voorzitter van de auditcommissie bij hogeschool ArtEZ. Hij wil zich bij het Nederlands Fotomuseum onder meer inzetten om te onderzoeken hoe een ander, breder publiek naar het museum kan worden getrokken.

Wanda van Kerkvoorden, voorzitter van de Raad van Toezicht van het Nederlands Fotomuseum, is verheugd met zijn komst: ‘Shashi brengt een zeer gedegen financiële achtergrond mee en is inhoudelijk en strategisch sterk, met een goed besef van de rol van toezichthouder. Als persoon is hij positief en energiek, een echte teamspeler die net als onze andere leden iets ‘eigens’ toevoegt aan onze raad.’

De huidige Raad van Toezicht van het Nederlands Fotomuseum telt vijf leden. De Raad bestaat uit voorzitter Wanda van Kerkvoorden, Margot Scheltema, Marga Rotteveel, Frits Bergsma en Shashi Baboeram Panday.

Foto: © Marjolein Vinkenoog Fotografie