Credits activatiecampagne 20-jarig jubileum

Dit jaar bestaat het Nederlands Fotomuseum twintig jaar en dat vieren we met een groot fotofeest. Voor de realisatie van een activatiecampagne rondom 'Vier de fotografie! 20 jaar Nederlands Fotomuseum' zijn meerdere foto's gebruikt van verschillende fotografen/beeldmakers. Deze foto's zijn verwerkt in diverse communicatiemiddelen ter promotie van het 20-jarig jubileum.

Lijst met credits:

Café, Parijs, 1950-1954 – Nederlands Fotomuseum / © Ed van der Elsken

Flowers in December, 2015 - 2016 © Sanja Marušić

Zomercarnaval, Rotterdam, 1993 © Robert de Hartogh / Nederlands Fotomuseum

Nick Cave, From Number #5, Londen, 1996 © Anton Corbijn

Kimani, uit This Surely Must be Paradise, 2017 © Gilleam Trapenberg

Zomercarnaval, Rotterdam, 1993 © Robert de Hartogh / Nederlands Fotomuseum

Societies, Document Nederland, Rijksmuseum, 2018 © Stacii Samidin

Umi, Schoonhoven, 2020 © Meryem Slimani

Mensen dansen op straat, op de muziek van een draaiorgel, na de bevrijding, Zwanenburgwal, Amsterdam, 1945 © Cas Oorthuys / Nederlands Fotomuseum

Remy & Suzy, Geerlandthofschool, Rotterdam, 1997 © Carel van Hees

Still Life Milk, 2002 © Elspeth Diederix

Zuid-Molukkers, Tiel, 1970 – Nederlands Fotomuseum / © Ed van der Elsken

Feestelijkheden tijdens het plaatsen van het zevende en tevens laatste caisson, bouw Veerse Gatdam, 1961 © Aart Klein / Nederlands Fotomuseum

Selecties, Eye Love You – Nederlands Fotomuseum / © Ed van der Elsken

The Island of the Colorblind, 2018 © Sanne de Wilde

Ayran, +1 © Nederlands Fotomuseum

Neem voor foto's in een hogere resoluatie contact op via pers@nederlandsfotomuseum.nl.

De activatiecampagne is tot stand gekomen in samenwerking met Friends for Brands.