Pakhuis Santos in al zijn glorie vastgelegd door Hans Wilschut

Een jaar na de aankoop van het Rotterdamse Rijksmonument pakhuis Santos, legde fotograaf Hans Wilschut het gerenoveerde pakhuis vast. Het resultaat is een serie foto’s die het monumentale gebouw in al zijn glorie laat schitteren. De renovatie en de opbouw van twee verdiepingen is uitgevoerd door architectenteam WDJARCHITECTEN (Rotterdam) & Renner Hainke Wirth Zirn Architekten (Hamburg). De restauratie realisatie werd uitgevoerd door Burgy Bouwbedrijf uit Leiden.

Fotoserie door Hans Wilschut
Fotograaf Hans Wilschut maakte een prachtige fotoserie van pakhuis Santos. Hiervan is een aantal beelden rechtenvrij te gebruiken met naamsvermelding “© Studio Hans Wilschut”. Deze beelden zijn te downloaden via (link naar de digitale perskit xxxx).

Favicon for pers.nederlandsfotomuseum.nl Pakhuis Santos Hans Wilschut pers.nederlandsfotomuseum.nl

Over Nederlands Fotomuseum

Nederlands Fotomuseum: visuele verhalen die ertoe doen
Het Nederlands Fotomuseum waakt over het Nederlands fotografisch erfgoed van nu en de toekomst en maakt dit toegankelijk voor het publiek in al zijn verscheidenheid. Hierbij plaatsen we de fotografie altijd in een actuele context. Wij verzamelen en tonen fotografie die reflecteert op de wereld. Wij spannen ons in diversiteit en inclusie te bevorderen op alle mogelijke fronten, in organisatie, programmering en samenwerkingen. Zo verrijken wij het leven van mensen met visuele verhalen die ertoe doen.